اتوماسیون مراکز بهداشت ، درمان ، سلامت و زیبایی

اتوماسیون مراکز بهداشت ، درمان ، سلامت و زیبایی

اتوماسیون مراکز بهداشت ، درمان ، سلامت و زیبایی شفاتل مبتنی بر فرآیندهای خدماتی این مراکز طراحی شده است و با استفاده از آن مراکز می توانند تمامی خدمات و فرآیندهای خود را بر بستر فناوری اطلاعات مدیریت نمایند. این پلتفرم شامل ماژولهای مختلفی است که کاملا بر بستر وب طراحی شده اند تا تمام فعالیتهای و فرایندهای مراکز مذکور مستقل از منطقه جغرافیایی قابل مدیریت و کنترل باشند.

ماژولهای شفاتل

معرفی ماژولهای مدیریت مراکز پلتفرم شفاتل

مدیریت کاربران:

مدیریت کاربران

تمامی افرادی که به نحوی از سامانه شفاتل استفاده می کنند در این پلتفرم کاربر در نظر گرفته می شوند. زیر ساخت مدیریت کاربران در این سامانه شامل بخشهای مختلفی مانند اطلاعات هویتی، اطلاعات بانکی، آدرس، شماره تماس و از همه مهمتر نقش کاربری وی است. به صورت پیش فرض نقش های مشتری، مدیر مرکز، مدیر عملیاتی، نیروی عملیاتی، مدیر مالی و حسابدار در پلتفرم در نظر گرفته شده اند که تمامی این نقشها بر اساس چارت سازمانی مراکز بدون محدودیت قابل ویرایش هستند.

 

عملیات مالی

ماژول مدیریت مالی شفاتل

بخش عملیات مالی در واقع بخش حسابداری این پلتفرم است که مبتنی بر منطق جریان نقدینگی ( Cash flow ) طراحی شده است و تمامی امور مالی مراکز بدون استفاده از هیچ نرم افزار حسابداری دیگر به صورت کامل قابل راهبری و اجرا است. تمامی فرآیندهای مالی از بحث اتصال به درگاه پرداخت، ثبت سند، کیف پول، انواع انتقال اعتبار، مدیریت تراکنشها، صدور صورتحساب، انواع گزارشات مالی (کل، معین و تفضیلی) و گزارش درآمد در این بخش از پلتفرم شفاتل پیاده سازی شده است. در کنار این امکانات بخشی به عنوان تسهیم درآمد طراحی شده است تا بنا بر نظر مدیران مجموعه مبالغ وارده به سامانه به صورت خودکار و بر مبنای کانال ورودی به اشکال مختلف تقسیم شده و در حساب افراد مورد نظر کارسازی شوند.

 

عملیات بیماران

در بخش عملیات بیماران در پلتفرم شفاتل کلیه فرآیندهای مدیریتی، خدمات تخصصی و مالی ثبت و گزارش گیری می شوند. زیر سیستم های این بخش شامل موارد زیر هستند:

  1. پرونده الکترونیک
  2. فضای ذخیره سازی اختصاصی اطلاعات
  3. شیفتهای خدماتی
  4. فروش و اجاره کالا
  5. گردش کار
  6. صورتحسابها

  7. گردش مالی

 

فروشگاه ( مارکت پلیس تجهیزات پزشکی )

فروشگاه آنلاین

در پلتفرم شفاتل زیر ساخت مارکت پلیس تجهیزات پزشکی وجود دارد و تمامی تامین کنندگان کالا یا تجهیزات پزشکی می توانند فروشگاه خود را در این مارکت پلیس راه اندازی نمایند. زیر ساخت فروشگاهی این پلتفرم امکانات مختلفی مانند سیستم انبارداری، مدیریت انبار فروش، مدیریت انبار پشتیبان، فروش تک و فروش عمده، صندوق فروشگاه حضوری و اتصال به سامانه های لجستیک مانند پست پیاده سازی شده است تا تامین کنندگان کالا و تجهیزات پزشکی به بهترین شکل ممکن بتوانند فروش خود را آغاز کنند.

 

بخش خدمات

در این بخش کلیه خدماتی که هر مرکز قابلیت ارائه آن را دارد قابل تعریف هستند هر خدمت مبتنی بر دو شاخص تعریف می شود

خدمات مبتنی بر جلسه

خدمات مبتنی بر جلسه به خدماتی مانند ویزیت پزشک اطلاق می شوند که مستقل از زمان ارائه خدمت یا معاینه مبلغ ثابتی دارند

خدمات مبتنی بر زمان

خدمات مبتنی بر زمان به خدماتی مانند شیفتهای مراقبتی و پرستاری یا خدمات مشاوره روانشناسی اطلاق می شوند که حسب مدت زمان ارائه هزینه خدمات محاسبه می شوند.

در بخش خدمات مبلغ دریافتی از خدمات گیرنده و مبلغ پرداختی به خدمات دهنده قابل تعریف هستند که در صورت تعریف فرآیندهای مالی مرتبط با آن بعد از انجام شیفت به صورت خودکار انجام شده و جهت تایید نهایی در پنل مدیر مالی قرار می گیرند. 

 

سایت ساز 

در پلتفرم شفاتل برای تمامی اعضای زنجیره تامین سلامت در کنار پنل های اتوماسیون درمان بخش سایت ساز در نظر گرفته شده است که به صورت تخصصی خدمات سئو تکنیکال به صورت پیش فرض در زیر ساخت این بخش در نظر گرفته شده است تا مراکز بتوانند بدون صرف وقت و هزینه زیاد وب سایت خود را به صورت یکپارچه بر بستر همین پلتفرم راه اندازی نمایند.

 

جهت استفاده از خدمات شفاتل برای مراکز درمانی با شماره زیر در تماس باشید

09024256816

    هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!

ارسال پیام

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است